П`ятниця, 19.04.2024, 03:29
Ліцей — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.  
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"СЛАВУТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні комісії [4]
Методична рада [14]
Школа молодого педагога та майстра [3]
Рекомендації [3]
Атестація [13]
Блоги працівників [1]
Методична скарбниця [14]
Підвищення кваліфікації [5]
Портрет методичної служби [3]
Методичний паспорт [4]
Науково-дослідницька діяльність педагогів [7]
Навчально-методичний доробок педагогів [10]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зміст роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»

Зміст роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» відповідає основним задачам, які стоять перед навчальним закладом. Однією з основних задач є організаційне поєднання загальноосвітньої, професійно-теоретичної і професійно-практичної підготовок; пошук ефективних шляхів і форм спільної роботи викладачів загальноосвітньої підготовки, спецпредметів і майстрів в/н.

Тільки шляхом підвищення наукових, спеціальних і педагогічних знань та майстерності можна домогтися удосконалення змісту навчання, високої ефективності навчального процесу.

Важлива умова удосконалення змісту навчання – встановлення міжпредметних зв’язків. Тому методичним комісіям необхідно звертати увагу на міжпредметні зв’язки при вивченні і обговоренні навчальних планів і програм, розробці поурочно-тематичних планів, обговоренні відвіданих уроків, вивченні і запровадженні передового педагогічного досвіду. Треба домагатися єдності процесу загального розвитку учнів, формування здатності самостійно і творчо мислити при вивченні різних предметів .

Крім цих існують і інші форми міжпредметних зв’язків: розробка задач з професійним спрямуванням; комплексні домашні завдання творчого характеру; розробка питань, які вивчаються у процесі позакласної роботи з учнями.

Не менш важливим у роботі методкомісії є і наступні проблеми:

 1. Шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:

  • Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів;
  • Позакласна робота;
  • Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями;
  • Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку;
  • Спільна робота майстра в/н і викладача.

  2. Шляхи і методи розвитку мислення високого рівня:

  • Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
  • Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційнотехнологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
  • Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.

3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.

4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.

Крім того, методичні комісії проводять наступну роботу:

- Обговорюють інструктивно-методичні матеріали, екзаменаційні матеріали і додатки до них;

- Систематично здійснюють моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;

- Розробляють проекти рішень педагогічної ради стосовно питань удосконалення навчально-виховної роботи з предметів;

- Організовують відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та їх аналіз;

- Організовують вивчення і запровадження ППД. З цією метою готують і проводять семінари, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи ПД;

- Здійснюють пропаганду нових технологій навчання, виробництва, виховання, сучасних досягнень педагогіки і психології;

- Обговорюють і колективно розробляють методику вивчення найбільш складних тем навчальної програми;

- Надають допомогу викладачам у створенні методичних розробок і доповідей;

- Контролюють підвищення кваліфікації кожного члена комісії і застосування отриманих знань на практиці;

- Готують методичні матеріали для методичних кабінетів, куточків, виставок, складають звіти про вивчення якості викладання окремих предметів для педагогічної ради.

Робота методичних комісій включає також обговорення заходів щодо зміцнення навчально-матеріальної бази, огляд спеціальної технічної і методичної літератури.

Після обговорення питання на методичній комісії приймається рішення, яке записується в протоколі засідання методкомісії.

Таким чином, зміст роботи методичних комісій спрямований на удосконалення форм і методів навчання, на організацію методичної допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання у підвищенні їх кваліфікації і педагогічної майстерності.

У ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» у 2018-2019 навчальному році функціонує 5 методичних комісій:

  1. методична комісія викладачів природничо-математичних дисциплін: голова МК – Чорномаз Т. М., викладач хімії та географії, «спеціаліст вищої категорії»; члени МК: Ніжнік Н.О., Бурчак Д.В., Лисюк В.В.
  2. методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту Вітчизни: голова МК – Голуб О.М., викладач історії, «спеціаліст І категорії»; члени МК: Голуб О.М., Голуб Т.О., Здобнікова І.В., Гаврілова Д.В., Івахненко О.І., Хасанов Р.М., Сігнаєвська Н.М.
  3. методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій будівництва, транспорту та промисловості: голова МК – Свінціцький О.Б., майстер в/н, викладач професійно-теоретичної підготовки з професії «Електрогазозварник», «спеціаліст»; члени МК: Миронюк Б.О., Ковальчук С.П., Чорномаз Т.М., Лисюк В.В., Ніжнік О.Г., Чайковська Л.П.
  4. методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування: голова МК – Голуб Т.О., майстер в/н, члени МК: Бурчак О.Є., Климчук О.В., Гарбарчук В.В., Зубарець О. П., Ніжнік Н.О.
  5. методична комісія класних керівників, керівників гуртків та вихователів гуртожитку: голова МК – Лисюк В.В., класний керівник групи №36, викладач фізики, «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист»; члени МК: Чорномаз Т.М., Голуб О.М., Здобнікова І.В., Гаврилова Д.В., Свінціцький О.Б., Гарбарчук В.В., Бурчак О.Є, Мальчик А.О., Сігнаєвська Н.М., Бурчак Д.В., Подлознюк К.С., Климчук О.В., Хасанов Р.М., Гаврилова Д.В., Чайковська Л.П.
Категорія: Методичні комісії | Додав: dptnzspl (13.02.2018)
Переглядів: 346 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz