Вівторок, 19.03.2024, 12:26
Ліцей — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.  
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"СЛАВУТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні комісії [4]
Методична рада [14]
Школа молодого педагога та майстра [3]
Рекомендації [3]
Атестація [13]
Блоги працівників [1]
Методична скарбниця [14]
Підвищення кваліфікації [5]
Портрет методичної служби [3]
Методичний паспорт [4]
Науково-дослідницька діяльність педагогів [7]
Навчально-методичний доробок педагогів [10]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4


Методичні комісії | Переглядів: 193 | Додав: dptnzspl | Дата: 11.11.2019 | Коментарі (0)

Зміст роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» відповідає основним задачам, які стоять перед навчальним закладом. Однією з основних задач є організаційне поєднання загальноосвітньої, професійно-теоретичної і професійно-практичної підготовок; пошук ефективних шляхів і форм спільної роботи викладачів загальноосвітньої підготовки, спецпредметів і майстрів в/н.

Тільки шляхом підвищення наукових, спеціальних і педагогічних знань та майстерності можна домогтися удосконалення змісту навчання, високої ефективності навчального процесу.

Важлива умова удосконалення змісту навчання – встановлення міжпредметних зв’язків. Тому методичним комісіям необхідно звертати увагу на міжпредметні зв’язки при вивченні і обговоренні навчальних планів і програм, розробці поурочно-тематичних планів, обговоренні відвіданих уроків, вивченні і запровадженні передового педагогічного досвіду. Треба домагатися єдності процесу загального розвитку учнів, формування здатності самостійно і творчо мислити при вивченні різних предметів .

Крім цих існують і інші форми міжпредметних зв’язків: розробка задач з професійним спрямуванням; комплексні домашні завдання творчого характеру; розробка питань, які вивчаються у процесі позакласної роботи з учнями.

Не менш важливим у роботі методкомісії є і наступні проблеми:

  1. Шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:
  • Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів;
  • Позакласна робота;
  • Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями;
  • Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку;
  • Спільна робота майстра в/н і викладача.

         2. Шляхи і методи розвитку мислення високого рівня:

  • Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
  • Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційнотехнологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
  • Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.

          3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.

          4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.

Крім того, методичні комісії проводять наступну роботу:

- Обговорюють інструктивно-методичні матеріали, екзаменаційні матеріали і додатки до них;

- Систематично здійснюють моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;

- Розробляють проекти рішень педагогічної ради стосовно питань удосконалення навчально-виховної роботи з предметів;

- Організовують відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та їх аналіз;

- Організовують вивчення і запровадження ППД. З цією метою готують і проводять семінари, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи ПД;

- Здійснюють пропаганду нових технологій навчання, виробництва, виховання, сучасних досягнень педагогіки і психології;

- Обговорюють і колективно розробляють методику вивчення найбільш складних тем навчальної програми;

- Надають допомогу викладачам у створенні методичних розробок і доповідей;

- Контролюють підвищення кваліфікації кожного члена комісії і застосування отриманих знань на практиці;

- Готують методичні матеріали для методичних кабінетів, куточків, виставок, складають звіти про вивчення якості викладання окремих предметів для педагогічної ради.

Робота методичних комісій включає також обговорення заходів щодо зміцнення навчально-матеріальної бази, огляд спеціальної технічної і методичної літератури.

 

 

 

Методичні комісії | Переглядів: 343 | Додав: dptnzspl | Дата: 13.02.2018 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz