П`ятниця, 19.04.2024, 12:49
Ліцей — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.  
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"СЛАВУТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Прозорість і відкритість ліцею [46]
Бібліотека [8]
Мої статті [34]
Інформація про заклад [10]
Абітурієнту [6]
Навчальна діяльність [64]
Професійна діяльність [16]
Методична скарбниця [81]
Виховна робота [118]
Психологічна служба [42]
Екологічна освіта та виховання [11]
Дистанційне навчання [13]
Контакти [1]
Дистанційне навчання 2020-2021 н.р. [12]
Проект Healthy Challenge [2]
Кабінет психолога/соціального педагога [0]
Онлайн-консультування [0]
Атестація навчального закладу [3]
Методична служба [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Всього матеріалів в каталозі: 468
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 46 47 »

Навчально-методичний доробок педагогів | Переглядів: 188 | Додав: dptnzspl | Дата: 03.07.2020 | Коментарі (0)

Основні завдання, які ставить перед собою методична служба ліцею для виконання планування методичної роботи:

  • вивчення нормативно-правових документів;
  • вивчення і впровадження в навчально-виробничий процес передового педагогічного досвіду;
  • надання практичної допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання з питань вдосконалення теоретичних знань, педагогічної майстерності;
  • постійне ознайомленння з новими досягненнями психології та педагогіки, а також методики викладання навчальних предметів;
  • вивчення і аналіз якості знань, умінь і навичок учнів, труднощів в опануванні навчальним матеріалом та вироблення рекомендацій щодо підвищення ефективності  навчально-виробничого процесу;
  • запровадження гнучкої системи безперервної освіти педагогічних кадрів щодо адаптації їх до ефективної професійної діяльності в умовах соціально-економічних змін в освітньому просторі України;
  • забезпечення провідної ролі самостійності педагогів у підвищенні своєї кваліфікації, проблемно-діалогічного підходу, мотивації та розвитку їх творчого потенціалу;
  • методичне сприяння зовнішньому оцінюванню та об’єктивному, науково обґрунтованому моніторингу навчально-виховного процесу, використання його наслідків у науково-методичній роботі з керівними та педагогічними кадрами;
  • методичне забезпечення впровадження наукового змісту навчально-виробничого процесу в умовах модернізації професійно-технічної освіти;
  • впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів, розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей;
  • оволодіння новими методами і прийомами навчання і виховання.

 

Методична рада | Переглядів: 182 | Додав: dptnzspl | Дата: 03.07.2020 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz